اطلاعات همه چي
اطلاعات همه چي

اگر در حال آموزش طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس هستيد حتما نيمي از راه آموزش طراحي سايت را رفته ايد و اين بار مي خواهيد يك سايت فروشگاهي طراحي كنيد. شايد يكي از جذاب ترين شغل ها در دنيا همين طراحي سايت باشد چرا كه به راحتي مي توانيد هرآنچه كه در ذهن داريد را روي سايت پياده سازي كنيد و روزانه طرح هاي جديدي را رقم بزنيد.

اين روزها نيز بازار طراحي سايت بسيار داغ شده است چرا كه يكي از بهترين و بي دردسرترين راه ها براي كسب درآمد داشتن وب سايت فروشگاهي مي باشد. در اين مقاله مي خواهيم به شما كمك كنيم تا طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس را به پايان برسانيد و وب سايت خود را آماده بهره برداري كنيد. در صورتي كه مي خواهيد سايت فروشگاهي داشته باشيد مي توانيد با شماره هاي درج شده تماس حاصل نماييد و از مشاوره رايگان شركت طراحي سايت و سئو نبض نت بهره مند شويد.

پلاگين وردپرس

پيش از اينكه ووكامرس را براي شما شرح دهيم و آماده طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس شويد بد نيست كه در مورد وردپرس اطلاعات اوليه را داشته باشيد. مي دانيد كه وردپرس يك سيستم مديريت محتواي سايت مي باشد كه براي افزودن امكانات مختلف به سايت لازم نيست كه شروع به كدنويسي كنيد تنها كافيست پلاگين و يا افزونه مورد نظر را نصب كنيد.

كسب اطلاعات بيشتر: آموزش ساخت سايت فروشگاهي با وردپرس

بسياري از پلاگين هايي كه براي وردپرس عرضه مي شود رايگان مي باشند و به راحتي مي توانيد از آن ها براي سايت خود استفاده كنيد. اما برخي از پلاگين ها را بايد خريداري كنيد كه پيشنهاد مي كنيم حتما از يك شركت معتبر كه داراي پشتيباني افزونه باشد آن را خريداري كنيد.

ووكامرس نيز يكي از افزونه هاي وردپرس مي باشد كه به صورت كاملا رايگان مي توانيد آن را دانلود كنيد البته افزونه پرميموم آن نيز وجود دارد كه مي توانيد دسترسي هاي بيشتري به ووكامرس داشته باشد. البته با افزونه رايگان ووكامرس نيز مي توانيد بخش فروشگاه سايت را پيش ببريد.در اين دوره مي خواهيم طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس براي شما شرح دهيم. با نبض نت همراه باشيد.

ووكامرس چيست؟

ووكامرس

ووكامرس

ووكامرس يكي از پلاگين هاي وردپرس محسوب مي شود كه در كنار ديگر پلاگين ها مي تواند بخش فروشگاه شما را به طور كامل اداره كند. با پيشرفت روزافزون وردپرس و  محبوبيت بالاي آن شركت سازنده وردپرس تصميم گرفت كه افزونه ووكامرس را بخرد و بر محبوبيت خود بيفزايد. براي استفاده از ووكامرس در ابتدا مي بايست سيستم مديريت محتواي وردپرس را نصب كنيد. با نبض نت همراه باشيد.

كسب اطلاعات بيشتر: قرارداد طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس

اولين مرحله از طراحي اين است كه ووكامرس را نصب كني. بنابراين وارد پيشخوان شويد و از بخش افزونه ها بر روي گزينه افزودن كليك كنيد. در نوار جستجو مي توانيد ووكامرس را سرچ كنيد و بر روي دكمه نصب كليك كنيد و سپس آن را فعال كنيد. اندكي مهلت دهيد تا پيام نصب شد ووكامرس را دريافت كنيد. در ادامه بر روي گزينه فعال نماييد كليك كنيد تا بتوانيد پيكربندي ووكامرس را شروع كنيد.

كافيست از بخش پيشخوان وارد ووكامرس شويد و گزينه پيكربندي را انتخاب كنيد.

تمامي تنظيمات اوليه ووكامرس در بخش پيكربندي گنجانده شده است. در ابتدا مي بايست اطلاعات اوليه درباره فروشگاه اينترنتي را درج كنيد. تنها كافيست نام شهر و كشور را وارد كنيد و مشخص كنيد كه قرار است با چه كشورهايي وارد معامله شويد. پر كردن ديگر فيلدها مانند آدرس، كدپستي و ... ضروري نيست و مي توانيد از آن ها عبور كنيد. با طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس در خدمت شما هستيم.

كسب اطلاعات بيشتر: انواع سايت فروشگاهي

يكي از مهم ترين بخش هاي پيكربندي ووكامرس كه اكثر مديران به آن توجه نمي كنند مكان يابي خودكار مشتري با استفاده از كش برگه مي باشد. اين گزينه مي تواند فرايند خريد را براي كاربران بسيار ساده تر كند. شما مي توانيد از قسمت مكان پيش فرض مشتري، گزينه مكان يابي را انتخاب كنيد و به ادامه پيكربندي بپردازيد.

اين انتخاب باعث مي‌شود كه اگر كاربري با هر دستگاهي از موبايل و تبلت گرفته تا كامپيوترهاي شخصي و لپ تاپ، وارد وب‌سايت شد و قصد خريد محصولات و يا خدمات شما را داشت؛ اين سيستم به صورت خودكار كشور و شهر آن را شناسايي كند و در فيلد مربوطه، آدرس دقيق كاربر را قرار داده كه اين موضوع فوق العاده است!

كسب اطلاعات بيشتر: ايده طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس

طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس

بخش بعدي از طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس، تنظيم واحد پولي مي باشد. شما مي توانيد هر واحد پولي كه در نظر داريد را از قيمت واحد پول انتخاب كنيد. واحد پولي كشورمان تومان است بنابراين به راحتي مي توانيد اين گزينه را انتخاب كرده و در مورد محل واحد پولي نيز گزينه راست (با فاصله) را انتخاب كنيد. در نهايت بر روي دكمه ذخيره كليك كنيد. در قسمت  همگاني نيز وارد بخش محصولات شويد و صفحه فروشگاه وب سايت را به برگه فروشگاه تغيير دهيد تا به درستي نمايش داده شود.

با انتخاب گزينه "افزودن به روش سبد خريد" مي توانيد فروش خود را چندين برابر كنيد. بدين صورت كه مشتري پس از اينكه محصولي را به سبد خريد اضافه كرد بلافاصله وارد سبد خريد مي شود. بدين ترتيب مي توانيد فروش را افزايش دهيد. دقت داشته باشيد كه تيك گزينه فعال كردن ايجكس را هم زده باشيد.

در اين بخش مي بايست واحد وزني محصول خود را مشخص كنيد. واحد معمولا بر اساس كيلوگرم مي باشد. البته تشخيص اين موضوع كاملا بر عهده شما مي باشد. اگر وزن محصولاتتان كم است از واحد گرم استفاده كنيد.

از مهم ترين بخش هاي طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس افزودن منطقه حمل و نقل است. مي بايست حمل و نقل هاي متفاوتي را كه در نظر داريد در اين بخش اضافه كنيد. به عنوان مثال براي منطقه تهران ارسال رايگان را ثبت كنيد و براي سراسر كشور ارسال همراه با هزينه پستي ثابت و با متغير را مشخص كنيد. در بخش حمل و نقل گزينه اي نيز با عنوان كلاس حمل و نقل وجود دارد كه با كليك بر روي آن مي توانيد شروع به راه اندازي شيوه آن كنيد.

بخش بعدي از ساخت سايت فروشگاهي با ووكامرس انتقال مستقيم بانكي مي باشد. مي‌توانيد از قسمت “عنوان” يك اسم كلي براي اين شيوه پرداخت انتخاب كنيد كه كاربران متوجه اين نحوه پرداخت شوند؛ هم‌چنين در بخش “جزئيات اكانت” شما اين اجازه را داريد تا به صورت نا‌محدود شماره كارت يا شماره حساب بانكي به وب‌سايت اضافه كنيد. براي افزودن يك حساب بانكي در اين قسمت، تنها كافيست بر روي دكمه “افزودن حساب” كليك كنيد. در پايان نيز حتما بر روي “ذخيره تغييرات” كليك كنيد.

تا بدينجا ووكامرس پيكربندي شده است و به راحتي مي توانيد محصولات خود را در سايت درج كنيد. براي اضافه كردن محصول نيز از بخش پيشخوان گزينه افزودن محصولات را انتخاب كنيد و پس از درج توضيحات و تصوير محصول آن را منتشر كنيد.

نتيجه گيري

در اين مقاله در مورد طراحي سايت فروشگاهي با ووكامرس صحبت كرديم و به طور مختصر شرح داديم كه چگونه مي توان ووكامرس را پيكربندي كرد. شما مي توانيد براي سفارش طراحي سايت فروشگاهي و يا سفارش سئو و بهينه سازي سايت فروشگاهي خود با شماره هاي درج شده در سايت تكاس حاصل نماييد و مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. نبض نت يكي از شركت هاي برتر در زمينه طراحي سايت و سئو مي باشد كه توانسته با تكيه بر تجربه و اعتماد شما مشتريان عزيز جزو شركت هاي برتر باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۵:۲۰ ] [ اطلاعات ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی